پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227226
ستاره پرسپوليس به چين صادر مي شود؟!
تاریخ انتشار : 1395/09/17 10:34:04
نمایش : 1451
باشگاه پرسپوليس در اقدامي عجيب قصد دارد بهترين مدافع ملي پوش خود را به يک تيم چيني انتقال بدهد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمد انصاري مدافع تيم فوتبال پرسپوليس عملکرد خوبي در خط دفاع اين تيم داشته است. براين اساس اين بازيکن از تيم گويژو هنگ فنگ ژي چين پيشنهاد 800 هزار دلاري دريافت کرده است. 
 
سرخپوشان پايتخت چندين سال در فصل نقل و انتقالات به دنبال يک مدافع چپ پا شش دانگ بودند و در نهايت با درخشش غير منتظره محمد انصاري با قراردادي به مبلغ 240 ميليوني وي را جذب کردند تا ضعفشان در دفاع چپ  به نقطه قوتشان تبديل شد. 
 
در حال حاضر محمد انصاري در دفاع مياني پرسپوليس بازي مي کند و از پست تخصصي خود يعني دفاع چپ دور شده است. مسئولان پرسپوليس هم قصد دارند پديده خود را به يک تيم چيني انتقال بدهند و به طور رسمي پست دفاع چپ خود را تعطيل کنند. 
 
اعضاي هيات مديره پرسپوليس تصميم گرفتند که اگر  باشگاه بازيکني در حد انصاري پيدا کرد وي را به تيم چيني انتقال بدهند تا پول خوبي از ترانسفر  کردن انصاري  نصيب باشگاه شود. 
 
به هر حال بايد ديد باشگاه پرسپوليس مي تواند بازيکني بهتر از انصاري براي پست دفاع چپ پيدا کند يا نه؟!
 
محمد پنجعلي پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس درباره اين مطلب گفت: برانکو به انصاري نياز دارد و به نظر نمي رسد اجازه انتقال اين بازيکن را به تيم چيني بدهد. همچنين تيم پرسپوليس بايد در ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا به مصاف حريفان خود برود و به نيمکت قدرتمندي نياز دارد. براين اساس پرسپوليسي ها نبايد به راحتي انصاري را از دست بدهند چرا که بازيکني در حد اين بازيکن در ليگ برتر وجود ندارد. 
 
وي درباره کيفيت ليگ چين بيان کرد: تيم  ملي فوتبال چين متحول شده است و اين تيم شرايط خوبي در آسيا دارد اما ليگ اين کشور هنوز نتوانسته جايگاهي در بين ليگ هاي آسيايي کسب کند. براين اساس تيم هاي چيني در چند سال اخير بازيکنان خارجي را به خدمت مي گيرند تا سطح ليگ خود را بالا ببرند. 
 
پيشکسوت پرسپوليس در ادامه عنوان کرد: به نظرم بازيکنان ايراني بايد براي پيشرفت بايد به ليگ هاي اروپايي بروند و تيمهاي عربي و چيني نمي توانند در ارتقاي سطح فوتبال بازيکنان ما موثر باشند. 
 
وي در پايان خاطر نشان کرد: بازي هاي پورعلي گنجي در تيم چيني زياد مورد توجه قرار نمي گيرد اما بازي لژيونرهاي شاغل در تيم هاي دسته دوم اروپايي در فوتبال کشورمان بيشتر بازتاب دارد. 
 
البته باشگاه پرسپوليس اعلام کرده که انصاري تا پايان نيم فصل در پرسپوليس ماندني است و بعد از آن در مورد اين بازيکن تصميم گيري مي کند. 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html